Marzec jest pierwszym miesiącem działania systemu, więc mogą pojawić się niewielkie problemy lub niejasności. W  takim przypadku prosimy o sygnał - wszystko będziemy rozwiązywać i wyjaśniać na bieżąco.
Poniżej znajdują się ogólne wiadomości dotyczące początków korzystania z naszego systemu ActiveNow.


Strefa EDU

Rozpoczynamy wdrażanie systemu ActiveNow - platformy wspomagającej organizację naszych zajęć.
Dzięki niej każdy Uczeń/Rodzic łatwo będzie mógł
- sprawdzić swój plan zajęć
- odbyć zaplanowane lekcje zdalne
- sprawdzić stan rozliczeń
- dokonać szybkiej płatności on-line
- odwołać zajęcia indywidualne
- zgłosić nieobecność na zajęciach grupowych
- zapisać się na warsztaty i inne wydarzenia
Automatyczne powiadomienia przypomną o terminie płatności i poinformują o zmianach w planie.
Platforma działa na każdym urządzeniu podłączonym do internetu i wyposażonym w przeglądarkę internetową (klasyczna aplikacja na smartfony będzie dostępna w późniejszym terminie).

Poniżej przedstawimy najważniejsze informacje dotyczące pracy z systemem.

Jak zarejestrować się jako uczestnik/rodzic?

Jeśli chcesz zarejestrować konto uczestnika/rodzica skorzystaj z wiadomości e-mail, którą otrzymasz ze szkoły.
Uwaga! Jeśli nie otrzymałeś takiej wiadomości sprawdź skrzynkę SPAM lub poproś szkołę o wysłanie nowego zaproszenia.

Panel Klienta - funkcje:


  • Aplikacja dla uczestników zajęć i rodziców
  • Płatności za zajęcia
  • Zapisy na zajęcia i warsztaty
  • Samodzielne zgłoszenie nieobecności
  • Samodzielna zmiana i aktualizacja danych
  • Informacje o postępach dziecka
  • Informacje o tematach zajęć i pracach domowych
  • Panel dostępny także w wersji angielskiej



Rejestracja

Po kliknięciu w przycisk znajdujący się w otrzymanym mailu przechodzimy na stronę rejestracji w systemie. Tutaj widzimy automatycznie wstawiony nasz e-mail (za jego pomocą będziemy się logować), oraz miejsca do wpisania hasła. Po uzupełnieniu i zaznaczeniu odpowiednich okienek klikamy Zarejestruj się i przechodzimy do naszego panelu.

Zakładki

Po rejestracji przechodzimy do systemu, gdzie widoczne będą nadchodzące zajęcia dziecka. Z lewej strony dostępne również będą inne zakładki:
NAJBLIŻSZE ZAJĘCIA - tu jesteś - tu widać nadchodzące zajęcia
ROZLICZENIA - szczegóły naliczonych opłat i stan rozliczeń. U góry widać kwotę należności (na czerwono) lub nadpłaty (na zielono), obok wkrótce pojawi się przycisk 
Zapłać z Tpay umożliwiający dokonanie płatności on-line za zajęcia.
WAŻNE! Należności za cykliczne zajęcia indywidualne są naliczane w systemie z dwudniowym wyprzedzeniem (przez co data naliczeni data zajęć nie będą się pokrywać).
MOJE DANE - dane Uczestnika/Rodzica - po dokonaniu rejestracji prosimy o przejście do tej sekcji, sprawdzenie istniejących i wprowadzenie brakujących danych.

Jeśli na nasze zajęcia uczęszcza więcej niż jedno Twoje dziecko...

Rodzic ma możliwość podpięcia swoich dzieci pod jeden adres mailowy.  Wtedy po zalogowaniu pojawiają się opcje wyboru konta, jak na obrazku obok.
Będąc już na konkretnym koncie, bez potrzeby wylogowywania się można przełączyć się między profilami. Wystarczy zmienić je w prawym górnym rogu (klikamy na "aktualne" dziecko i pojawiają się pozostałe konta do wyboru).
Informacje finansowe widoczne na koncie konkretnego dziecka dotyczą tylko jego i nie sumują się z innymi dziećmi.

Zgłaszanie nieobecności / odwoływanie zajęć.

Uczestnik/rodzic przez panel może z łatwością zgłosić nieobecność na zajęciach. Wystarczy, że po kliknięciu w pasek Najbliższe zajęcia znajdzie lekcję, na której chce zgłosić nieobecność i wybierze Zgłoś nieobecność (przy zajęciach grupowych) lub Odwołaj zajęcia (przy zajęciach indywidualnych).

Logowanie do panelu

Gdy posiadamy już uruchomiony dostęp do platformy możemy się do niej dostać na kilka sposobów:
- logując się przez przycisk na naszej stronie głównej
- zapisując ten adres w ustawieniach przeglądarki w ulubionych lub jako zakładkę
- zapisując ten adres na ekranie głównym swojego smartfona w postaci ikonki szybkiego dostępu
- wpisując ręcznie adres w przeglądarce (najmniej polecany): https://app.activenow.pl/users/sign_in

Pierwsze trzy sposoby są najbezpieczniejsze, bo zawsze wiemy, że jesteśmy tam, gdzie trzeba.

Bezpieczeństwo

Dzięki nowoczesnym technikom cyberbezpieczeństwa wszystkie przesyłane i zapisywane dane są w ActiveNow bezpieczne.
Z zapisanych informacji administratorzy systemu korzystają tylko w zakresie niezbędnym do świadczenia usługi i odbywa się to w pełnej zgodności z zasadami RODO.

Jak zacząć?

1. Przekaż nam swój aktualny e-mail (w sposób dowolny - byle skuteczny :-), na który po 1 lutego wyślemy zaproszenie do rejestracji
2. Zarejestruj się, ustal hasło i zobacz jak to wszystko wygląda
3. Zacznij korzystać z panelu: sprawdzaj plan, stan rozliczeń, w razie potrzeby odwołuj zajęcia.

W panelu mogą pojawić się funkcje, które nie będą potrzebne, albo nie będzie takich, które potrzebne by były. Zdajemy sobie z tego sprawę, system żyje i cały czas się rozwija, by lepiej dostosować się do naszych potrzeb.
Dlatego jeśli coś nie będzie działać, albo będzie działać inaczej niż powinno, albo znajdziesz jakiś błąd (we wprowadzonych danych, w rozliczeniach), albo będziesz miał uwagi lub zapytania - zadzwoń do nas, albo napisz na adres: strefa@edugrojec.pl

UWAGA! W rozliczeniach za styczeń mogą się pojawić pozycje dla Was nie do końca jasne.  Ze względu na konieczność sprawnego wprowadzenia wszystkich danych musieliśmy czasem pójść na skróty, by stan rozliczenia na koniec stycznia odpowiadał stanowi faktycznemu.
W lutym wszystko powinno być już jak należy (gdyby było inaczej - prosimy o sygnał).
Prosimy również o opinie - zarówno te pozytywne, jak i negatywne dotyczące systemu. Za wszystkie będziemy bardzo wdzięczni.

Mamy nadzieję, że panel okaże się prosty w obsłudze i zrozumiały i po krótkim czasie testów będzie dla nas wszystkim dużym ułatwieniem. Czego sobie i Wam wszystkim życzymy!

Jeśli już zarejestrowałeś się w ActivNow i masz hasło - możesz zalogować się za pomocą przycisku poniżej: